خواندنی

درد دل با خدا

خواندنی

درد دل با خدا

 

خیلیامیخوان خواب خوب ببینن،یا خواب کسی رو ببینن‌.

 

 

وقتی که می خوابید ، روح شما به مناطقی میره که شما یا قبلا اونجابودید یا در آنجا زندگی کردید ، یا پیش کسانی میره که شما اونا رو می شناسید ، یا یک خبر براتون میاره

اما سوال اینجاست چرا روح ما باید به نقاطی بره که ما دوست نداریم؟

گاهی میترسیم،گاهی وحشت میکنیم توخواب...

ایا می تونیم روحو کنترل کنیم؟

 

 شما می توانید روح را به هر کجا که دوست دارید بفرستید.

فقط قبل خواب چندتا کار انجام بدید 

 یک خودکار و یک برگه آماده کنید،روی برگه اون چیزی رو که می خواهید توخواب ببینید بنویسید

چیز سخت ننویسید،یه چیز ساده،،بنویسید،مثلا میخام خواب جنگل، ببینم. یا خواب دوستان قدیمی ببینم ،و بعدتو خواب میبینیدکه درجمعی هستید

اما اگه مطالب سخت بنویسید،در اینصورت روح گیج میشه و هیچ پاسخی به شما نمیده،

قبل از خواب

خوابی که دوست داریدببینید رو تو ذهنتون مرور کنید.. 

مرور خواب مورد علاقه قبل خواب روح رو آماده میکنه برای سیر کردن. تو اون حالت و مکان. 

ضمنا احتمالات بزاریدکنار،نگید نمیشه،اینجوری روحتون کاری نمیتونه بکنه،ولی قاطعانه یقین کنید ک حتما خواب فلان مورد رو می‌بینید. 

روح شما که ازتون جدانیست،،میفهمه،،

وقتی شما دستور صادر کنید روح دیگه بجای رفتن دنبال هیولا و دیو و جن میره سراغ کار شما و شما یک خوابی می بینید که این خواب همون مطلوب شماست

اینوامتحان کنید ولی صد درصد نیست،،که جواب بگیرید،اما امتحان شده وخیلیا خواب دلخواه شونو دیدن.خواب سازی به روح شمابستگی داره.

روح های زرنگ. 

مثلا

 اگر شما درمورد بارون فکر کنید احتمالا 

توخواب یابارون میبینید،یا خیس شدن چیزی رو میدونید،یا اب میبینید،یادریا،رودخونه،،وهرچیزی که شبیه اب و خیسی هست میبینید.

 

در روح های نیمچه زرنگ. تصور بارون. احتمالا

شما تو خواب افرادی  می بینید که در مورد باران با هم صحبت می کنند. یا میبینید  سر یک لیوان آب دعواست. یا می بینید در منطقه ای بارون اومده و چند شهر رو خراب کرده.گاهن سیل،،گاهی طوفانه،گاهی قحطی آبه. 

سعی کنیدخواب هایادتون بمونه هر موقع از خواب بیدار شدید فورا خوابی ک دیدید بنویسید یامرور کنید،  

اما اگر فراموش کردید چی دیدید ، شب بعد بگید من میخوام تا صبح خوابم یادم بمونه .تا روح سندش کنه تو مغزتون و یادتون نره.

 این خواب شما با خوابهای قبلی فرق داره،چون شما خودتان روح را برای کاری فرستاده اید و درصد خطا هم 20،درصد است.

 

 

خواب دیدن بیشتراز فکرانسانه

 

 

نظرات  (۷۸)

عالی بود کاملا درسته😍❤

اگه واقعیه که خیلی باحاله من هنوز امتحان نکردم ولی فکر کنم جالب باشه 

من امشب امتحان میکنم

الكى

  • سیدیاسین محمدی احمدآبادی
  • من امشب میتستم

    مفید بود متشکرم😍😘

    خب من یه بار امتحان کردم ولی نشد لطفا اگه کسی میدونه بگه

     

  • سلطان ایران
  • خیلیی خوب بود واقعا خوشم اومد دیشب امتحان کردم واقعا همون اتفاق افتاد اصلا به طور عجیبی این خواب شکل گرفتم شاید باورتون نشه ولی خوابی که دیشب دیدم در مورد امروز ام بود هر اتفاقی که تو خواب افتاد امروز داره واسم تکرار میشه خیلیی عجیب مثله یک پیشگویی میمونه واقعا پیشنهاد میکنم انجام بدید واقعا حرف نداره این ترفند عالیه ...👌👌👌

    من چند بار امتحان کردم ولی خوابی ندیدم چرا؟

     

    به نظر من واقعی میاد ولی هنوز امتحان نکردم 

    خداکنه واقعی باشه خیلی دوست دارم یه خوابی رو ببینم

    اگه درست شد واقعا ممنونم 

    خدا خیرتون بده 

    اگع نشد هم قسمت نبوده دیگه

    من یقین دارم اگه وقت بزارید و واقعا بخواید و تلغین کنید که میخوایید میشه کافیه باور داشته باشید

     

    من امتحان کردم ولی نشد چکار باید بکنم???ممنون میشم راهنمایی کنید

    اگر باورش کنیم میشه اون خواب دلخواهو دید

    امشب امتحان میکنم

    این مقاله رو دوستم برام گفت ولی باور نکردم بعد الان فهمیدم ۱۰۰ درصد واقعی یه بخاطر این گفت که گربه اش گم شده بود و از ما خواست که خواب گربه اون رو ببینیم و خواب تعبیر کنیم که گربه اش کجاست ¿¡؟???

    امید وارم که همین طور باشه خدا کنه

    درزمن مطلب خیلی خوب بود

     

    ممنون

    مطلب خوبی بود ولی ای کاش میشد ذهنو طوری ک دوس داری کنترل کنی من ک واقعا نمیتونم.فکرم جاهایی میره ک دست خودم نیست اما اصلا همچین خوابایی نمیبینم....

  • روژا قنبری
  • ببخشید من یه سوال دارم , دلیل این که هیچ خوابی نمیبینیم چیه ؟

     

    من چن وقت بود حس کرده بودم کسی بهم علاقه داره ولی ابراز نمیکنه و خواستم جوابشو که دوستم داره یا نه پیدا کنم توی خواب که شبش خواب دیدم که یه فرد با ویژگیای ظاهری خیلی شبیه بهش بهم علاقه داره ولی سعی داشت ازم مخفی کنه! خیلی جالب بود‌. ممنون بابت مطلب بسیار مفیدتون

    woooooooow

     

    واقعا کار میکنه؟

    هیج عوارضی ندار

    من یه شب این روشو انجام داد و رو کاغذ نوشتم میخوام فلانی (اسم کراشم) رو ببینم. بعد دقیقا کار هایی که گفتین رو انجام دادم و قبل خواب هی تکرارش کردم. ولی خوابشو ندیدم اصلا. ولی بجاش تو زندگی واقعی دیدمش! خیلی خوشحال شدم ولی فکر میکردم شانسیه تا اینکه دیدم هربار که اینکارو میکنم واقعا میبینمش و الان هم از این موضوع خیلی خوشحالم و امشب هم با این روش دیدمش و باهاش حرف زدم. واقعا دمتون گرم

    البته من روشمو یکم تغییر دادم هرکی میخواد روش منو بدونه تا شاید 1 درصد بتونه کسی رو که دوست داره ببینه بهم بگه تا بگم

    من امشب امتحان میکنم به نظرم راسته

    امیدوارم راست باشه

  • فاطمه سادات
  • من امتحان کردم ولی عوض اینکه برم پیش اون شخص مدنظر رفتم پیش یه شخص دیگه😐

    بخدا هر دفعه انجام دادم یا تو واقعیت دیدمش یا خوابشو دیدم واقعا راسته دمتون گرم

    آخه اسکلا روح چیزی نیست که وجود داشته باشه. این علمی که همین گوشی هاتونو و..... رو ساخته میگه روح وجود نداره. ما روح رو مثل یک بخار فرض میکنیم. و وجود علمی نداره. دراصل چیزی که خواب دیدن رو برای ما به وجود میاره مغز ماست. نه روح😐 مغز ما اتفاقات رو در خواب درست میکنه. اصلا روح نیست. لطفا از این باور های غلط و اشتباه بیاید بیرون و برید یکم کتاب بخونید ببینید چی به چیه. 

    خوب بود

    آهای آقا یا خانم s واسم جالبه که شما اگه اعتقادی به روح ندارین اصلا اینجا چیکار میکنید. دوما علمی که ازش صحبت میکنی علم اونقدر ناقصیه که علم یک دقیقه بعد نسبت به علم قبل ترش بسیار ناچیزه سوما همین علم ناقص در حال پیشرفت هیچ توجیهی برای دیدن خواب هایی نداره که بخشی از آینده در آن گنجوده شده منظورم خوابی هست که در آن بخشی از اینده رو میبینیم(که بسیارم شایع هست). درضمن همین علمی که شما ازش میگی هنوز تو کف خیلی از چیز ها مونده به علاوه 15 قرن پیش خدای من در دین من و در کتاب من نوشت :"... وآسمان ها را خلق کردیم و همواره آن را وسعت میبخشیم." و در این کتاب صحبت از انبساط جهان کرد چیزی که علم در بهترین حالت در عرض نیم قرن بهش دست پیدا کرده، علم چیزی نیست که مطلق باشه.

    و توی همین کتاب به من گفت که از روح خود در انسان دمیدیم خب من مسلما ترجیح میدم تکیه کنم بر این کتاب باورنکردنی که گوشه های از علم نوین امروزی در خودش نهفته داره و اینکه ترجیح میدم نگاه کنم به آفرینش ذرات زیر اتمی و زمین آسمان ستاره منظومه های خورشیدی و کهکشان ها تا نگاه کنم به گوشیم و بگم این حاصل علمه بشر عجب چیزی و اونیکی هیچی به هیچی.البته هزاران مورد شاید هم میلیون ها مورد دیگه هست برای توضیح اعتقادم که اینجا واقعا جا نداره بگم (خیلی طولانیه و اینکه این وظیفه ی خودتونه که در این مورد مطالعه کنید که حتما در جایی از عمرتون ناچار میشید) 

    ای کاش جای چرت گفتن و اشاعه ی طرز فکر غلطتتون یاد بگیرید فکر کنید.

    خلاصه اینکه التماس تفکر، تعقل، تعلم

    نخواستین هم به درک به اعتقاد خودتون ادامه بدین و بعد از بدبختی کشیدن توی این دنیا و بعد از مرگتون که مغز و تنتون خوراک مار و حشرات زیر زمینی شد هیچ بشید سیاهی و تاریکی مطلق بشید. (البته این  حاصل طرز فکر خودتونه) 

    امشب حتما امتحان میکنم

    من ارزو دارم که یه نفر رو توی خواب ببینم ولی اصلا خوابای خوبی نمی بینم ولی باعث رشد و فهم بیشتر من شد شما هم اگه خوابای ناراحت کننده دیدید دنبال راهی باشین که پیشرفت کنیید و شیاطین رو حرص بدین من قبلا خیلی میترسیدم اما الان به خودم تلقین می کنم که از هیچی ب جز خدا نباید ترسید این یه واقعییت که توی قران اومده به خدا توکل کنیید

    امیدوارم درست  باشه چون من ۳ سال دنبال یکی ام که تو خواب نمیبینمش ولی کاش حرف های شما درست باشه

    سلام میخوام یه چیزی بهتون بگم که شاید بتونه واقعا آگاهتون کنه

    هم اونی که میگه رو وجود نداره درست میگه هم اونی که میگه درست نداره فقط هر کی یه طرز فکری داره...

    بزارید از اینجا شروع کنم که خدا همه جا وجود داره و قادر به هرکاری هست و هیچ چیز براش غیر ممکن نیست و هیچ کس هم نمی تونه ببینه خدارو و فقط ما نشانه هاش رو می‌بینیم چطور همچین چیزی ممکنه تا حالا بهش فکر کردین؟ ولی من میگم ممکنه چون خدا انرژی هست! ما انرژی رو نمی‌بینیم فقط اثراتش رو میتونیم ببینیم که حرکت اجسام نابود شدن یا بوجود آمدن اونهاست و خیلی نشانه های دیگه که دلیلشون انرژی هست و انرژی هم همه جا هست همه جا هست و محدودیتی برای انرژی (همون خدا) وجود نداره و هر اتفاقی سببش انرژیه و روح ما هم چیز خاصی نیست همون انرژی هست که مارو به حرکت در میاره و توانایی بهمون میده و اینطوریه که هم روح و هم خدا همیشه با ما هست و هرکاری که میکنیم خدا خبر داره و میدونه و همین خواب هم بر اون اساس هست ما هرچی میگیم روحمون میفهمه و اگه ازش چیزی بخوایم میتونه انجام بده و اینکه شاید این چیز هایی که گفتم یکم برای بعضی ها مبهم باشه ولی حتما بهش فکر کنید اونوقت می‌فهمید که خدا چه قدرتی داره و درکل ذهنتون باز میشه و خیلی چیز هارو می فهمید که این مطلب هم یکی از اونهاست 

    روح نه به عنوان انرژی بلکه به عنوان مکمل جسم وجود داره. اگه قراره علم اینو نقض کنه پس چرا علم روان شناسی و یا تشخیص روحیات وجود داره؟ این علمی ک ازش دم میزنی جنابsالان بعد 14قرن از گفته های دین من اومده میگه در بعضی از ساعات شبانه روز خوبه ادم برتی تخلیه ی انرژی های منفی بدن رو ب نقطه طلایی زمین خم و راست بشه. ولی قبول نداره نماز ما مسلمونارو ک خرروزه و تو یه ساعات مشخصه و رو ب نقطه طلایی زمین(کعبه). در ضمن خدا انرژی نیست. چون بالاخره انرژی از یه جایی به بعد تغیر میکنه و یا به نوعی دیگه تبدیل میشه دیگه! قانون پایستگی انرژی همینو میگه و این بعنی نوعی انرژی از انرژی قبل زاده شده. در صورتی که توی سوره توحید میگه لم یلد ولم یولد:زاده نشده و زاده ای ندارد. و در اخر امیدوارم این مطلب درست باشه.و اینکه کاش برام عملی بشه. ممنون

    از طرف ی نوجوون 15ساله:)

    واقعی

    اقای AMIRV85 چی ميگید ؟ خود انرژی هم یکی از افریده های خداست . در قران گفته شده که هیچ چیزی شبیه به خداوند نیست و نمیشه به هیچ چیز تشبیه کرد .

    ضمنن پیامبر گرامی اسلام ( ص ) فرمودند : در همه چیز فکر کنید اما در ذات خدا فکر نکنید .

    و همچنین شما اول برید خودتون رو اثبات کنید بعد خدا . ما ادم ها خودمون هم با این کوچیکی هنوز نه اثبات کردیم و نه شناختیم ! حالا در مورد خدا واقعا فقط میتونیم کر و کور و لال تمام باشیم چون عظمت خداوند خیلییییی بالاتر خیلییییی بالاتر خیلییییییی بالاتر از این حرفاست ...

    من امشب کردم ببینیم چی میشه

    سلام؛ببخشید ،دیدن فردی بدون تشخیص چهره تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟من خوابی دیدم که واقعا برام مهمه تعبیرش کنم.توی خواب فردی رو دیدم که عاشق هم بودیم،درکنار هم لودیم و حرف میزدیم باهم،اما موفق نشدم چهره ی اون فرد رو ببینم ؛روز بعدش هم تلاش کردم تا دوباره خوابشو ببینم اما نتونستم خواب ببینم.دارم دیوونه میشم

    آقای AMIRV85 خداوند فراتر از اون چیزیه که ذهن ما بتونه تشخیص بده که چه جوریه و ذاتش چیه در ضمن انرژی یه چیز مادیه حتی ممکنه با پیشرفت علم یجورایی انرژی رو بشه دید اما خداوند از جنس مادیات و پدیده ها نیستش که بشه با چشم ظاهری و مادی دیدش لطفا نظرات شخصی و اشتباه خود رو اینقدر راحت منتقل نکنیم

    سلام 

    من همش خواب میبینم ازم خواستگاری میکنن همین دیشب هم خواب دیدم که خاهر و مادر یه پسره ک نمیشناختم همش میگفتن به مامانم ک دخترتو باید بدیم رضا برادرم و مامانم راضی نبود ..حالا بگذریم 

    من میخام از اوتی ک دوسش دارم بپرسم ببینم دوسم داره یا نه؟ 

    یا اگه تو خواب بگه اره واقعیت داره یا همش خیالاتیه که روزا بهش فک میکنم؟

    خب امشب امتحان میکنم خبرتون میدم منتظر پیامم باشید

     

     

     

     

    من زهرا هستم👼

    خدا کنه درست باشه من شب می‌خوام امتحان کنم.               و خواب قبلیم را ببینم

    سلام.من نمیتونم اسم شخص مورد نظر رو بنویسم و بذارم کنارم بنظرتون چیکار کنم؟

      یکبار گزاشتم زیر بالشتم و یک خوابی دیدم که یک شخص درمورد اون حرف میزد ولی من چیزی یادم نیس چون قبلا وقتی خواب شیاطین رو میدیدم با خودم تلقین کردم که این خواب ها رو یادم بره و الان هرچی خواب میبینم یادم میره خواهش میکنم بگین که من چیکار کنم

     

    لطفا یکی جواب بده

    کسایی که میگن خواب نمیبینیم روح ندارن.🤦

    من دوس دارم خواب اینده رو ببینم و چون تو مقاله چیزی در مورد اینده نگفته بودن خاستم بدونم اگه کسی امتحان کرده میشه؟واقعا میشه تو خواب اینده رو دید هر چند خودمم میدونم رفتن به اینده تو خواب خرافاته خب ولی ضرر که نداره من خیلی از اتفاقا رو میخام مطلع باشم تو اینده و اینده برام مهمه امشب امتحان میکنم اگه بشه عالیه💚✨

    سلام من به این چیزا باور دارم اما حیف کسی حرف منو باور نمیکنه خدا کنه واقعی باشه امشب امتحان میکنم ممنونم

    سلام من دیروز امتحان کردم!!!!!!!!!!! وبی تعجب کردم من همون کاری کردم که گفته بودید خب بعد یه سوال اسون پرسیدم حالا چی شد!!!!!!! به من اصلا جوابی هم نداد خب !!!! حالا اینکه اصلا من دیروز هیچ خوابی چرا ندیدم!!!!! و اینکه من دوبار از خواب بیدار شدم ولی چرا!! من تو این دوبار اصلا هیچ خوابی ندیدم... پس یعنی الکی!!! 

    سلام خیلی ممنونم از پیشنهاداتتون من میخوام امشب تو خوابم مادربزرگم رو ببینم برای همین همین کاری که شما گفتید رو انجام میدم دستتون درد نکنه☺

    من قبل از خواب از روحم خواستم زمان مرگ مادرم رو بهم بگه بعدش خواب دیدم مادرم مریضه بردیمش دکتر خیلی پریشون بود یعدم اومدیم خونه شیرینی خوردم من ولی مادرم نخورد توروخدا اگه کسی تعبییرشو میدونه بهم بگه دارم دیوونه میشم 

    آقا از من نشد چیکار کنم.فکر کنم زیاد توضیح دادم رو اون برگه هه.هر چقدر زور زدم که ببینمش اصلا یه چی دیگه دیدم.اونایی که شد،چیکار کردید؟شدیداا بهش نیاز دارم

    اصلا هیچ کس جواب نمیده اینجا

    سلام (ستاره ) همه ی ما ادم ها یه زمانی از این دنیا میرویم 💔 همان چیزی که خودت برداشت می کنی تاثیر گذار است چون ان را جذب می کنی ولی در نظر داشته باش که شاید بخواهد روحت تو را از چیزی مطلع کند ولی دراین باره شک دارم همه ی ما همیشگی نیستیم و بهتر است که در این باره فک نکنی چون جز رنج و سختی در لحظاتت چیزی را برای تو بهمراه ندارد بهتر است خودت را برای اتفاقات اینده ات زجر ندهی می دانم این واقع خیلی دردناکه ولی لحظه ات را بچسب و با مادرت خوش باش بدون که مادرت اگر هم برود هنوز هم هست دوست مامانم مادرش از دنیا رفته ولی فامیلای اون اقوام باهاش بدی می کنن و در مهمونی هایی که دعوتش نمی کنن حتی خودش هم خبر نداره مادرشو در خواب میبینه که اوناهارو لعنت می کنه در واقع بچه های بدشو !!! و زمانی هم که در این باره پیگیری می کنه میبینه بله یک مهمانی گردهماورده بودند و او را دعوت نکرده بودند 

    من امشب خواب یه نفر رو دیدم که یه ساله خودشو ندیدم کاش میشد اون خواب رو به خودش منتقل کرد تا اونم ببینه

    من ی سال شده که خواب ی دختره رو میبینم ولی همیشه که از خواب بلند میشم چهره ش رو یادم میره و اسمش...

    امشب امتحان میکنم ببینم میتونم دختره رو ببینم یا نه ی جورایی وابستش شدم🚶

    ببخشید من نمیدونم میشه یا نه

    واقعا جواب میده؟

    عالی جواب میده حتما امتحان کنید

     

    من به اون چیزی که تو ذهنم مجسم میکنم میاد تو خوابم.

    شما ها هم باید اون چیزی را که مبخوای خوابش ببینی باید تو خوابت قشنگ و واضح تو ذهنت بیاری.من این طوری خوابم رو میبینم

    من دیشب بالا سرم نوشتم که میخوام برم جنگل.فقط میخواستم امتحان کنم ولی فکرم توی یه خواب دیگه بود.و نه جنگل دیدم و نه اون خوابی رو دیدم که تو فکرم بود .   |:

    خواب دست خدا است خدا هرچه بخواهد رو بما نشان می دهد وجود روح انسان یک رویا نیست یک واقعیته

    اگه من اینکارو کردم جواب داد ولی شاید روح خودم نباشه روح واقعی باشه مارو مجبور کنه کار بد کنیم من میخوام یه خواب ببینم ببینم من میتونم کارتون رو ملاقات کنم ولی این کارو میکنم

  • سید علیرضا حسینی
  • من امشب امتحان می کنم

     

    امیدوارم راست باشه . من یه خواب دلمه ببینم و دو سه ساله منتظرشم . اینقدر صدقه اینداختم اینقدر صلوات نظر کردم و اینقدر التماس خدا کردم که نگین. ولی هیچوقت نشد خوابمم و ببینم . 

    البته فکر نکنم راست باشه چون اعتقادی به روح و اینجور چیزا ندارم.

    سلام 

    من اینو هنوز امتحان نکردم دیشب یه خوابی که دوس دارم رو دیدم و به این فکر افتادم کاری کنم که بتونم باز این خواب رو ببینم و اینو خوندم و حتما امشب انجامش میدم من دیروز خواب دیدم که خواهر و مادر و پدرم رفتن مسافرت یا جایی رفته بودن که من نبودم و من هم باید میرفتم تو خونه یکی از فامیلامون من در واقعیت عاشق به دخترم که اون منو دوست نداره تو خواب دیدم وقتی میخواستم برم خونه فامیلمون اون سر کوچه بود و چندتا از همسایهاشونم بودن یکی پرسید پدر و مادرت کی میاد منم گریم گرفت نمی‌دونم چرا رفتم جلو در خونه فامیلمون نشستم گریه کردم اون اومدنشست پیشم و بهم دلداری داد و سرش رو گذاشت رو شونم منم یکم دیگه از خواب بلند شدم اگه کسی تعبیر بلده لطفا بهم بگه تعبیر خوابم چیه ممنون میشم🙏🙏🙏

    اگه میخوایین تعبیر خوابم رو بگین این پیج اینستامه لطفا بهم بگین ممنون میشمaliasghar.m.85.m

    من هنوز امتحان نکردم 

    امشب میخوام امتحان کنم مدت هاست دلم میخواد خواب عشق قدیمم روببینم ولی نمیبینم 

    ممنونم واقعا عالیه این روش👌👌👌

    سلام  خیلی دوست دارم در مورد اینده خواب ببینم ولی  هیچوقت اتفاق نیفتاده  به چیزی که نوشتید اعتقادی ندارم ولی امتحانش می کنم

    میخواستم ببینم اگع مثلا یکی قبلا مارو دوست داشت ولی بلاکمون بعد میخوام خوابشو ببینم که به شهرم اومده جی باید بنویسم

    اشخاصی که اهل نماز و معتقد هستند و خواب زیاد می بینند 

    اشخاصی که ثروت و خانه میخواهند و ....

    09336769849

    لطفا الکی تماس نفرمایید 

    متاسفانه این روش جواب نمیده من انجام دادم و حتا گفتم ک خواب هام یادم بمونه نه خابی دیدم نه یادم موند

    بچه ها اگه خوابی نمیبینید احتمالا بخاطر اینه که وقتی میخوابید ذهنتون خسته هست و نمیتونه چیزی تصور کنه برای همین یکم آدم باید زودتر بخوابه مثلا اگه همیشه ۱ میخوابه ایندفعه هروقت خسته شد بخوابه بیدار نمونه

    من قبلا خواب نمیبینم جدیدا زود میخوابم کلی هم خواب میبینم

    جالب بود دیشب امتحان کردم واقعع خواب دیدم اما جزئیات و یادم نیست امشب میخام به روحم بگم سندش کنه تا یادم بمونه. ممنونم 

    خدا کنع جواب بده اگه جواب بده خیلی خوب میشه من می خوام خواب یه نفرو ببینم یعنی ادامشو........

    خدا کنع جواب بده اگه جواب بده خیلی خوب میشه من می خوام خواب یه نفرو ببینم یعنی ادامشو........

    ایشالا....رو می بینم
    پاسخ:
    دشمنانی ک نمیزارن شما ب هدف خوب تون برسید 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی